کد خبر: ۱۶۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۰۲ آبان ۱۴۰۳
 مدیر تولید محتوای سازمان فضای مجازی سپاه فجر بیان کرد: 

 رویداد تولید محتوا در ۲۰ شهرستان استان فارس

 به منظور تقویت جبهه انقلاب اسلامی، رویداد تولید محتوا در ۲۰ شهرستان استان فارس در حال اجرا است و مابقی رده‌ها تا ۱۳ آبان‌ماه برترین‌های خود را بر اساس دستورالعمل رویداد، خواهند شناخت.

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، به منظور تقویت جبهه انقلاب اسلامی، رویداد تولید محتوا در ۲۰ شهرستان استان فارس در حال اجرا است و مابقی رده‌ها تا ۱۳ آبان‌ماه برترین‌های خود را بر اساس دستورالعمل رویداد، خواهند شناخت.

 رویداد تولید محتوا در ۲۰ شهرستان استان فارس

مدیر تولید محتوای سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه بزرگ اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس، تأکید کرد: تولید محتوا از نیازمندی‌های اصلی جبهه انقلاب اسلامی در عرصه نرم است.

علیرضا دستجردی با بیان اینکه تولید محتوا به عنوان خوراک مجازی برای زیرساخت‌های سایبری از جمله شبکه‌های اجتماعی، جزو برنامه‌های اصلی فضای مجازی بسیج است، افزود: هر ساله رویداد تولید محتوا در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود و امسال به صورت جدیدی بخش شهرستانی نیز به آن افزوده شده است.

وی افزود: کشف استعدادهای نهفته در استان فارس یکی از اهداف اصلی این سازمان است و اهتمام در برگزاری بخش‌های شهرستانی رویداد تولید محتوا، نشانی از جدیت در کار است. این رویداد در ۲۰ شهرستان تاکنون برگزار شده و تا ابتدای آبان‌ماه نیز ادامه خواهد داشت.

دستجردی به بخش‌های مختلف این جشنواره اشاره کرد و افزود: تولید انیمیشن، کلیپ، پوستر، بازی رایانه‌ای و موبایلی، و نرم‌افزارهای مورد نیاز مردم، از جمله اهداف این جشنواره هستند. این اهداف در دو مرحله استانی و ملی به صورت تخصصی‌تر پیگیری می‌شوند تا به نتایج مثبت برسند.

دبیر رویداد تولید محتوا در پایان، گفت: با دعوت از تمامی مردم و فعالان فضای مجازی برای شرکت در این رویدادها، آمادگی خود را برای حمایت از برگزیدگان این جشنواره‌ها در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی اعلام می‌کنیم.

انتهای خبر/ 224224

نظرات بینندگان